Dienstag, 26. Juni 2012

Elealinda-Design goes English & Verlosung

Mein heutiger Post richtet sich vor allem an meine ausländischen Leser(innen) und Besucher(innen) ...
Aufgrund sehr häufiger Anfragen aus dem englischsprachigen Ausland lasse ich derzeit einige Anleitungen/Ebooks von mir ins Englische übersetzen :-)
Wer Interesse hat, per Mail darüber informiert zu werden, wenn Anleitungen in Englisch verfügbar sind, hinterlässt bitte zu diesem Post einfach einen netten Kommentar oder schreibt mir eine E-Mail (Adresse rechts in der Sidebar!) ;-).

This post is mainly addressed to my readers and visitors from foreign countries:
Due to increasing requests for my patterns in English language, some of my crochet patterns are currently being translated into English. If you are interested in being informed via e-mail, as soon as translated patterns are available, please leave me your comment to this post or send me an e-mail (address in the sidebar!) ;-).


Ich danke allen für das positive Feedback zu meinen Anleitungen!
Many thanks to all of you for your positive feedback to my patterns!

______________________________________________________________


Bitte denkt doch auch noch an meine tolle VERLOSUNG 








Im Lostopf ist noch massig Platz und die Verlosung endet bereits in weniger als 28 Stunden! Also, schnell hineingehüpft und viel Glück!

Kommentare:

  1. I just love your patterns and am so excited they will be available in English!

    I'd love to be notified when they are available :) My email address is harddaysknit@yahoo.com.

    Thank you!

    AntwortenLöschen
  2. I want to be notified too! you're designs are so whimsy, I love them. ~sMiLeS~ Tammy
    jozzy@charter.net

    AntwortenLöschen
  3. I'd love to be notified as well. I am glad you are doing this in English thank you so much you do lovely work. my email is armstrong5618@roadrunner.com I will send you a email as well

    AntwortenLöschen

Beliebte Posts

Blog-Archiv